Причините могат да са най-разнообразни – от закъснял или по-лошо – отменен полет, през загубен багаж или свръхрезервация.

Във всеки един от тези случаи вие можете да бъдете компенсирани за причинените неудобства и е много важно да сте наясно със своите права. Всичко това е само ако причината за отмяната или закъснението не е извънредно обстоятелство – т.е. извън контрола на авиокомпанията.

Съгласно Регламента, който определя правата на пътниците, има някои ситуации, при които авиокомпанията не дължи обезщетение; такива са лошо време, терористичен акт или стачка. Колкото и неприятно да звучи, трябва да се има предвид, че авиокомпаниите много често умишлено заблуждават своите пътници за причината за отмяната или закъснението на полета с цел да избегнат плащането на обезщетения при пропусната връзка.
Закъснения на полетите могат да възникнат, ако има екстремни метеорологични условия (снежна буря, вулканична пепел и др.), природни бедствия, стачки, скрити производствени дефекти на самолета или индустриални действия, несвързани с авиокомпанията (багажни служители, стачки за контрол на въздушното движение и др.), прекъсвания на безпилотни летателни апарати, заплахи за сигурността, политически или граждански вълнения или дори буйстване на пътник.
Авиокомпанията ще трябва да представи ясни доказателства за причината за забавянето, отмяната или други проблеми, възникнали с полета ви, ако искането ви за обезщетение поради несъгласие бъде отхвърлено. Ако имате някакви допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с ClaimHelp.

Ако случайно се питате защо да изберете ClaimHelp за ваш представител пред авиокомпанията или съда, отговорът е следният: на първо и най-важно място, вие няма да заплатите нищо, докато не получите законово полагащото ви се обезщетение, ще спестите време и нерви, докато екипът им от специалисти преговарят с авиопревозвача от ваше име, а при нужда ще прибегнат до съдебни или административни мерки (с изричното ви съгласие, разбира се) и не на последно място, не ви трябват задълбочени юридически и авиотехнически познания, но всичко, което научите, ще ви бъде винаги от полза. Можете да се свържете с ClaimHelp чрез техния уебсайт www.claimhelp.eu, където има изградена леснодостъпна платформа за регистрация на претенция при проблем с вашия полет.

https://www.zagrada.bg/wp-content/uploads/2020/11/samolet.jpghttps://www.zagrada.bg/wp-content/uploads/2020/11/samolet-150x150.jpgzagradaДругиТуризъмПричините могат да са най-разнообразни – от закъснял или по-лошо – отменен полет, през загубен багаж или свръхрезервация. Във всеки един от тези случаи вие можете да бъдете компенсирани за причинените неудобства и е много важно да сте наясно със своите права. Всичко това е само ако причината за отмяната...Информационен портал - новини, полезни съвети, интересни факти